ВЕБІНАР «ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ПАРТНЕР ВИКЛАДАЧА: НОВА ЕРА ПІДГОТОВКИ ТА ВЗАЄМОДІЇ»

26 лютого 2025 року в рамках проєкту для співпраці освіти та бізнесу “Uni-biz Bridge: skills in focus” від UGEN викладачі кафедри права долучились до вебінару «Штучний інтелект як партнер викладача: нова ера підготовки та взаємодії».

Спікеркою вебінару виступила Марина СИСАHR-аналітикиня агротех компанії «КЕРНЕЛ». Були висвітлені важливі питання щодо використання можливостей штучного інтелекту в освітньому процесі, зокрема щодо ефективного застосування великих мовних моделей, пошукових систем, платформ та інструментів на основі ШІ, наприклад:

  • ChatGPT, Gemini (великих мовних моделей): для створення тестів та завдань, допомоги в організації інтерактивних дискусій та наданні миттєвого зворотного зв’язку; 
  • Perplexity AI (пошукової системи на основі штучного інтелекту), яка допомагає швидко знаходити інформацію з посиланнями на першоджерела та може використовуватися для дослідницької роботи та підготовки до занять;
  • Gamma (платформи для створення презентацій на основі штучного інтелекту), яка дозволяє створювати візуально привабливі презентації та навчальні матеріали;
  • GLasp (інструмента для транскрипції відео), що допомагає створювати текстові версії навчальних відео, спрощує пошук ключових моментів у відеоматеріалах;
  • Mentimeter (інструмента для інтерактивних презентацій та опитувань), який надає можливості проводити інтерактивні опитування, залучаючи студентів до активної участі в освітньому процесі;
  • Kahoot (платформи для створення навчальних ігор та вікторин), за допомогою якої можна створювати інтерактивні вікторини для перевірки знань;.
  • Canva (платформи для графічного дизайну з інтегрованими функціями штучного інтелекту), яка дозволяє створювати візуально привабливі презентації, інфографіку, відео тощо.

Під час вебінару було акцентовано, що штучний інтелект (ШІ) відіграє все більш важливу роль в освітньому процесі та має великий потенціал для вдосконалення методів навчання, підвищення ефективності освітнього процесу та індивідуалізації навчання для здобувачів. 

Отриманні знання викладачі будуть застосовувати в освітньому процесі з метою покращення його інтерактивності, сприяння підвищенню мотивації здобувачів та вдосконалення освітнього процесу.